Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на масло

    Преди една седмица смених маслото и сега забелязах , че има теч и то не малък. Гарнитура картер е първото , което ми идва на акъл , но дали има от някъде другаде възможност да тече?Като застана срещу колата , лявата част на картера е в масло. Събота и неделя ще сменявам гарнитура на картера и капака на клапаните , но дали има още нещо?
    АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
    http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

  • #2
    Семеринга на коляновия вал (откъм ангренажа) и основата на масления филтър са вероятни за течове места.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Масления филтър 100% не е.Семеринг на маховика откъм скородстната кутия е за смяна , но всички ми казват при смяна на съединител да се смени.Като залягах вътрешното каре беше много омаслено.Значи взимам и двата семеринга и разкостване наново. Мерси колега.
      АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
      http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

      Comment


      • #4
        при мен беше семеринга на коляновия вал

        Comment


        • #5
          Кой ти сменя маслото колега? Ти сам ли, или в някой сервиз?
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Плюс тези причини, които споменаха колегите, да вметна и гарнитура на маслена помпа. За мен това е най-лошия вариант, защото бая се разглабя пък и гарнитурата, ако не се лъжа е само ОЕМ и беше към 40лв.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Кой ти сменя маслото колега? Ти сам ли, или в някой сервиз?
              Аз си го сменях.Източих маслото свалих турбината и след една седмица сложих турбината и сипах масло.
              АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
              http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

              Comment


              • #8
                Исках да разбера да не би да са ти оляли мотора, но така това отпада като възможност.

                Картерът няма гарнитура, лепи се със силикон.

                Огледай гарнитурата на капака на клапаните, може оттам да тече. Също виж около магистралите на турбината, щом си я свалял. Провери и около масления филтър - дали си го затегнал добре, дали не е останало масло когато си го свалял и да е омазало картера.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Масления филтър беше първото , което проверих и за това него го изключих.Като залягах вътрешно каре , полуоска и долен носач са в масло.Вчера я палнах за една минута на място и забърсах картера и днес погледнах , пак беше омаслен.Поръчах семерингите и дано да е само от тях , а не и от гарнитура на маслената помпа , защото нея не я поръчах.
                  АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                  http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                  Comment


                  • #10
                    колега коя турбина си свалял дето охлажда маслото ли ако е тя има едно финно опръстенче дето може от него да тече алфата е 156 2.4 136 коня нали

                    Comment

                    Working...
                    X